Klub

Medlemsliste

Medlemslisten vedligeholdes i O-Service der er medlemsdatabasen for alle orienteringsløbere, du finder O-Service på www.o-service.dk. Når du er logget ind på O-Service kan du via menupunktet Klub, Klubadresseliste finde kontakt oplysninger på klubbens medlemmer.

I O-Service kan du vedligeholde dine personlige oplysninger (adresse, mail, telefon m.v.), det gør du via menupunktet Løbere, Ret løber.

Det er også via O-Service du tilmelder dig til de forskellige konkurrencer.

Startkonto

Startkontoen omfatter den del FIF Hillerøds økonomi, der har med betaling af startafgifter mv. for deltagelse i åbne løb, dvs. løb arrangeret af klubber i Danmark og i udlandet. Første gang du tilmelder dig et åbent løb, får du automatisk oprettet en startkonto, hvorfra startafgiften til de betalbare løb, du tilmelder dig, trækkes.

For de 2-3 årlige divisionsmatcher gælder der det helt specielle, at alle klubbens medlemmer får dækket startafgift (incl. brikleje).

I efterhånden de fleste løb benyttes der elektronisk brik (af typen SportIdent eller EMIT). Løbere, der ikke selv ejer en brik, afkræves af arrangørerne en ekstraafgift i form af brikleje for lån af brik. Uanset fristartsordning eller ej, betaler du selv for evt. brikleje (typisk 10-20 Kr. pr. løb).

Som løber har du pligt til at sørge for, at der altid er økonomisk dækning for dine tilmeldinger og brikleje på din startkonto. Startkontokassereren er berettiget til efter forudgående advarsel, at afmelde løbere, der ikke overholder denne regel.

Benyt bankkonto 5358-0303267 i forbindelse med indbetalinger til startkontoen.

I løbet af året kan du følge status på din startkonto i O-Service det gør du via menupunktet Løbere, Tilmeldinger, vælg løbernavn, vælg evt. Vis familie, hvis det skal være status for hele familien. Du modtager 2 gange årligt en reminder om at tjekke/udligne din startkonto. Oparbejdes der er stort skyldigt beløb, modtager du en rykker med en detaljeret opgørelse og det skyldige beløb skal straks indbetales.

Ved årets afslutning foretages en overførsel af startkontoens saldo til det nye år. Herunder en udligning i familier med ‘skæve’ konto (hvis der er plus på en konto i familien og tilsvarende minus på et andet familiemedlem).

Er du i tvivl om status på din startkonto, eller hvordan du finder den, er du velkommen til at rette henvendelse til:

Lotte Friberg (23 39 12 42)/Bente Kjær (23 28 23 91) eller på mail startkonto@fiforientering.dk

Se mere om fristartordning her.

Klubtøj

Det officielle klubtøj er i de farver som du ser på vores logo, altså blå, rød og hvid. Vi tilstræber at få lavet specielle løbetrøjer og jakker, der udover klubnavn og logo også har påtrykt reklamer fra en eller flere af vore sponsorer. Udover løbetrøjer og jakker bruger vi løbebukser i sort/blå.

Når du repræsenterer klubben ved løb og arrangementer bør du tilstræbe at det sker i klubbens officielle klubtøj.

Det officielle klubtøj kan kun indkøbes gennem klubben som er ved henvendelse til Sandra Simonsen, sandragautschi@gmail.com, tlf. 22 38 92 68.

Sandra kan oplyse dig om priser og tilgængelige størrelser.

NoName – WebShop

Udover at NoName er sponsor for klubben, har de også givet os mulighed for at købe NoName produkter via deres webshop. Alle kan handle i shoppen, også Jer der ikke er medlem af FIF Hillerød Orientering.

Priserne i shoppen er ikke forhøjede, men der tillægges fragt på ordre under kr. 2.000,-.
Istedet for rabatter modtager FIF Hillerød Orientering kr. 30,- hvergang du handler for kr. 100,- – så et indkøb på kr. 1.000,- giver altså FIF et tilskud på kr. 300,-.

I shoppen kan du købe standardprodukter fra NoName, du kan altså ikke købe vores klub trøjer/jakker med navn og logo.

Vil du se den officielle NoName hjemmside – så fortsæt blot her og klikker ind på webshop. Når du kommer til check ud skal du angive vores PROMO CODE 14003.

Oprettelse af aktiviteter i kalenderen

Læs mere på siden Vedligehold Kalender, der beskriver hvorledes kalenderen på hjemmesiden vedligeholdes.

Udsendelse af nyhedsbrev eller nyhedsmail

Send tekst og evt. billeder til webmaster på webmaster@fiforientering.dk for at få lavet et nyhedsbrev til alle medlemmer, husk at oplyse om hvornår det skal udsendes.

Skal du udsende en mail til en gruppe af medlemmer gøres det således:

  1.  I O-Service skal du have rettigheden ‘Adgang til maillister’
  2. Log ind i O-Service og vælg menupunktet ‘Klub, Email-lister’
  3. Udvælg de grupper der skal sendes en mail til, f.eks. Bestyrelse, Agernsamlerne o.lign.
  4. Når en eller flere grupper er valgt kan du se fanen ‘Vis email’, denne fane indeholder mailadresserne på medlemmerne i de valgte grupper
  5. Kopier mailadresserne og indsæt dem i BCC feltet i dit mailprogram, og send mailen fra din egen mail

Indhold